Reclamații

Procedura de reclamații

Retururile și reclamațiile nu au fost niciodată mai ușoare! Aveți întotdeauna opțiunea de a vă retrage din contractul de cumpărare în termen de 60 de zile, fără a da un motiv. Cum trebuie să procedați?

 

Pentru produse de dimensiuni standard (până la 30 kg și până la 60 cm lungime)

Pencil

Completați formularul de reclamații

Completați formularul de reclamații online aici.

Box

Ambalați cu grijă produsele pe care le trimiteți înapoi

Trimiteți-ne înapoi bunurile reclamate. Am aprecia dacă ați putea include numărul comenzii sau numele dvs. în pachet (scrieți-l pe o bucată de hârtie), astfel încât să putem identifica reclamația cât mai repede posibil.

Ambalați produsul în așa fel încât să nu se deterioreze în timpul transportului. Folosiți ziare sau folie cu bule pentru produsele mai fragile.

Return

Alegeți o metodă convenabilă pentru retur

Alegeți una dintre opțiunile de mai jos pentru a trimite bunurile înapoi. Vom ridica gratuit bunurile de la domiciliul sau biroul vostru.

Opțiunea de retur prin DPD este gratuită.

Bank

Vă rugăm să așteptați soluționarea reclamației

Vom rezolva reclamația dumneavoastră în termen de 30 de zile. Vom face tot ce ne stă în putință pentru a o rezolva cât mai repede posibil. În cazurile în care nu depindem de producător pentru a rezolva reclamația, vă puteți aștepta ca aceasta să fie soluționată în termen de o săptămână.

Pentru produse supradimensionate (peste 30 kg și latura cea mai lungă mai mare de 60 cm)

Completați formularul de reclamații în același mod ca și în cazul produselor de dimensiuni standard și contactați-ne în ultimul pas pentru a selecta transportul.

Contactați echipa noastră de servicii pentru clienți pentru a programa o dată de ridicare pentru produsele supradimensionate.
E-mail: info@kulina.ro

Retururi/reclamații - informații practice

  • În cazul în care ambalajul sau produsele sunt vizibil deteriorate la livrare, vă rugăm să faceți fotografii înainte și după despachetare și să ni le trimiteți prin e-mail în termen de cel mult 24 de ore la adresa info@kulina.ro. Alternativ, puteți trimite fotografiile ca atașament atunci când completați formularul online formularul pentru reclamații.
  • Dacă trimiteți înapoi produsele în cutia noastră, vă rugăm să rupeți eticheta de expediere originală cu adresa sau să lipiți una nouă peste ea, astfel încât cea originală să nu fie vizibilă.
  • Puteți urmări stadiul returului/reclamației în aplicația Retino. Dacă ați completat formularul online de returnare/reclamație, veți primi imediat un link pentru a urmări stadiul cazului dvs. și pentru a comunica direct cu serviciul clienți prin e-mail. Dacă utilizați formularul de returnare tipărit care este atașat la fiecare comandă, veți primi un link pentru a urmări starea returnării/reclamației după ce comanda a ajuns în depozitul nostru.
  • Procedura de reclamații face parte din termeni și condiții.

Alegeți o metodă convenabilă de returnare

DPD

Ridicare de la orice adresă de către un curier DPD

Citește mai mult Citește mai puțin

Comandați returul online aici. În cazul în care alegeți ridicarea de la adresă, eticheta de expediere va fi tipărită de către curier.

În ziua ridicării, veți primi un SMS în care se va preciza ora la care va sosi curierul.

Returul prin DPD este gratuit.

Kulina prodejny a showroom

Trimiterea prin alte mijloace

Citește mai mult Citește mai puțin

Trimiteți pachetul prin orice metodă la adresa:

Frogman - 22736F
KULINA Group a.s.
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor
Romania

(pe cheltuială proprie)
Trimiteți-ne chitanța la info@kulina.ro, și vă vom rambursa banii pentru transport.

Retururi și reclamații - formulare de returnare online

În prima etapă, vă rugăm să selectați tipul de caz pe care doriți să îl deschideți. Pentru a face acest lucru, veți avea nevoie de numărul de comandă și de adresa de e-mail pe care ați introdus-o atunci când ați plasat comanda.

 

Întrebări frecvente

Returul este achitat de mine?

Oferim servicii premium, inclusiv în ceea ce privește returnarea bunurilor. Dacă alegeți ridicarea de la adresă de către un curier DPD, transportul este gratuit.
Dacă decideți să folosiți alt curier, trimiteți-ne o copie a chitanței și vă vom rambursa costurile de transport.

Cât durează procesarea unei reclamații?

Reclamația dumneavoastră va fi procesată în termen de 30 de zile de la data livrării bunurilor reclamate la depozitul nostru.

Cum se procesează reclamația?

Trimiteți-ne gratuit produsul prin intermediul unui curier DPD.
Puteți urmări stadiul reclamației voastre în aplicația Retino. După ce creați un caz, veți primi un link împreună cu informații despre procedură.

Cum ar trebui să împachetez bunurile pentru returnare și ce ar trebui să fie în pachet?

Trimiteți înapoi bunurile pe care doriți să le returnați, dacă este posibil în ambalajul original, împreună cu formularul de returnare tipărit care se afla în pachet (sau, dacă nu-l mai aveți, completați versiunea online a formularului) aici.
Ambalați bunurile astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului. Folosiți ziare sau folie cu bule pentru produsele mai fragile.

Nu ați găsit ceea ce căutați?
Totul despre cumpărături KULINA