Termeni și condiții

Termeni și condiții ale companiei KULINA Group, a.s., începând cu 18. 11. 2022

  1. Dispoziții de bază

Acești Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare TCG) reglementează relațiile dintre cumpărător și vânzătorul KULINA Group, a.s. (denumit în continuare „vânzătorul”) în domeniul vânzării ustensilelor de gătit și de luat masa, de uz casnic , accesorii pentru birou și grădină.
Prin crearea unei comenzi, Cumpărătorul confirmă că a citit acești Termeni și condiții, din care face parte integrantă și Procedura de reclamații și că este de acord cu aceștia. Cumpărătorul este familiarizat suficient cu acești Termeni și condiții înainte de executarea efectivă a comenzii și are ocazia să ia cunoștință de aceștia.

Vânzătorul

KULINA Group, a.s. cu sediul la Výtvarná 1023/4, 161 00 Praha 6, CUI: 26155559 este o companie înregistrată în Registrul Comerțului deținut de Tribunalul Municipal din Praga în Secțiunea B, Dosarul 6384, care se ocupă cu vânzarea produselor pentru gătit și accesorii pentru servit masa pentru consumatorii finali și companii.

Cumpărătorul

Cumpărătorul este:

  1. a) un consumator - o persoană care nu acționează în sfera afacerii sale sau a altei activități antreprenoriale la încheierea și îndeplinirea contractului. Este o persoană fizică sau juridică care achiziționează produse sau utilizează servicii în alt scop decât să facă afaceri cu aceste produse sau servicii.
  2. b) antreprenor- o persoană înregistrată în registrul comercial care funcționează pe baza ordinii juridice valabile în România

La începutul relației comerciale, consumatorul transmite vânzătorului doar datele sale de contact, necesare pentru buna executare a comenzii, sau datele pe care dorește să le menționeze pe documentele de cumpărare.

Relațiile juridice dintre vânzător și cumpărător, care este un consumator, care nu sunt reglementate în mod expres de aceste TCG sunt reglementate de dispozițiile relevante ale legii. 89/2012 Col., Cod civil, Legea nr. 634/1992 Col., Privind protecția consumatorilor, precum și reglementările conexe, toate cu modificările ulterioare.

Dacă este încheiat un contract individual cu cumpărătorul, acesta este superior acestor termeni și condiții sau dacă acordul din contractul individual este diferit de condițiile stabilite în aceste TCG, se va aplica acordul din contractul individual.

Cumpărătorul este conștient de faptul că, achiziționarea de produse care fac parte din oferta comercială a vânzătorului nu creează niciun drept de utilizare a mărcilor comerciale înregistrate, a denumirilor comerciale, siglelor companiei sau a brevetelor vânzătorului sau ale altor companii, cu excepția cazului în care se convine altfel într-un contract special.

Contractul de cumpărare - comanda cumpărătorului este o propunere a contractului de cumpărare iar contractul de cumpărare în sine este încheiat în momentul trimiterii acordului obligatoriu al vânzătorului către cumpărător cu această propunere (confirmarea comenzii de către vânzător - prin trimiterea unei confirmări a comenzii către cumpărător). Din acest moment, apar drepturi și obligații reciproce între cumpărător și vânzător, care sunt definite de contractul de cumpărare și de acești termeni și condiții. Vânzătorul are obligația să confirme primirea contractului de cumpărare (comanda), cel mai adesea prin trimiterea unei confirmări prin e-mail imediat după primirea comenzii în sistemul vânzătorului.

Contractul este încheiat în limba română. Contractul încheiat este arhivat de vânzător în scopul îndeplinirii sale cu succes și nu este accesibil părților terțe neparticipante la contract. Informațiile privind etapele tehnice individuale care conduc la încheierea contractului sunt evidente din acești termeni și condiții, unde acest proces este descris în mod clar. Cumpărătorul are posibilitatea să verifice și, eventual, să corecteze comanda înainte de a o trimite. Acești termeni și condiții sunt afișate pe site-ul magazinului online www.kulina.ro și, prin urmare, acest lucru permite arhivarea și reproducerea lor de către cumpărător.

Costurile de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanță (telefon, internet etc.) pentru executarea comenzii sunt în cuantum normal, în funcție de tariful serviciilor de telecomunicații utilizate de cumpărător.

Cumpărătorul are obligația să plătească prețul de cumpărare înainte de a prelua mărfurile care fac subiectul contractului de cumpărare. Vânzătorul solicită plata unui avans sau a unei plăți similare numai în cazul cerințelor specifice ale clientului, iar clientul va fi întotdeauna informat în prealabil.

Vânzătorul nu încheie contracte, al căror subiect este executarea repetată a contractului.

Cumpărătorul are întotdeauna posibilitatea de a contacta Vânzătorul prin telefon, în scris sau în alt mod cu reclamația sa și, dacă reclamația Cumpărătorului nu este soluționată pozitiv, are dreptul să adreseze reclamația organului de supraveghere de stat relevant.

  1. Politica de confidențialitate

Vânzătorul declară că, toate datele personale ale Cumpărătorului prelucrate de Vânzător sunt prelucrate în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și cu privire la libera circulație a acestor date („GDPR”). Nr. 101/2000 Coll., privind protecția datelor cu caracter personal, astfel cum a fost modificată, Legea nr. 127/2005 Coll., privind comunicațiile electronice, cu modificările și Legea nr. 480 / 2004 Coll. privind anumite servicii ale societății informaționale, astfel cum a fost modificată.

Informații mai detaliate privind protecția datelor cu caracter personal sunt disponibile în Declarația privind protecția datelor cu caracter personal a companiei KULINA Group, a.s., care este disponibilă aici:

III. Program de lucru

Comenzile prin intermediul magazinului online www.kulina.cz pot fi înregistrate 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Programul de lucru a magazinului aici.

  1. Prețuri

Informațiile despre produse și prețuri specificate de vânzător sunt obligatorii, cu excepția unei erori evidente. Prețurile sunt prezentate inclusiv cu toate taxele (de ex. TVA) și alte taxe, cu excepția costului de transport a bunurilor (a se vedea „Informații de bază”).

  1. Procesul de comandă

Cumpărătorul va primi bunurile la prețul valabil în momentul comenzii. Cumpărătorul care este consumator are posibilitatea de a se familiariza cu prețul total, inclusiv taxa TVA și toate celelalte taxe, înainte de a plasa comanda. Acest preț va fi menționat în comandă și în mesajul de confirmare a primirii comenzii. Cumpărătorul care este consumator are ocazia să cunoască înainte de a plasa comanda, pentru cât timp rămân oferta sau prețul valabile. În cazul bunurilor special realizate la comandă sau al bunurilor care nu sunt în stoc, vânzătorul are dreptul de a confirma cumpărătorului în avans prin telefon/e-mail prețul și data livrării. Vânzătorul are dreptul să schimbe acest preț din cauza situației actuale a pieței și în funcție de evoluția cursului de schimb RON față de valută. În cazul în care cumpărătorul nu este de acord cu o astfel de modificare, nu va confirma comanda iar aceasta nu va fi realizată.

Comanda de bunuri se face în următoarele moduri:

  • prin magazinul online situat pe www.kulina.ro (denumit în continuare „e-shop”)
  • prin e-mail la adresa obchod@kulina.cz
  • telefonic la +40 312 295 859
  • personal în depozitul din complexul de depozite VOLTA REAL, Strojírenská 259/16, 155 21 Zličín, republica Cehă

Vânzătorul recomandă cumpărătorului să facă comenzi prin magazinul online sau în scris (prin e-mail) și să furnizeze următoarele informații:

  • numele, prenumele și adresa sau denumirea comercială și sediul social al cumpărătorului
  • Numărul de identificare, dacă achiziția se face de către un antreprenor/societate comercială; Nr. reg. com, CIF dacă este înregistrat ca plătitor de TVA
  • numărul de telefon, care este utilizat în principal pentru a face posibil contactul cu companiile de transport în scopul livrării bunurilor către cumpărător
  • codul și denumirea mărfurilor conform listei de prețuri
  • prețul unitar
  • modalitatea de plată și transport
  • adresa de livrare, dacă este diferită de adresa de facturare a cumpărătorului
  • toate celelalte informații pe care cumpărătorul le consideră importante. La efectuarea unei achiziții prin intermediul site-ului web, cumpărătorul este încurajat să completeze toate informațiile necesare.
  1. Retragerea din contract

Cumpărătorul, care este consumator, are dreptul în conformitate cu prevederile § 1829 alin. 1 din Codul civil, de a se retrage din contract fără a da un motiv în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor. În cazul în care obiectul contractului de cumpărare este mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor părți, această perioadă începe de la data primirii ultimei livrări de bunuri. Pentru a respecta termenul de retragere din contractul de cumpărare, este suficient să trimită retragerea din contractul de cumpărare înainte de expirarea perioadei relevante, după cum s-a menționat mai sus.

În cazul în care consumatorul dorește să își exercite dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare așa cum se menționează în paragraful anterior, adică în termen de 14 zile, trebuie să informeze vânzătorul despre retragerea sa într-o acțiune legală unilaterală, și anume printr-un email la adresa de email a vânzătorului. Consumatorul poate utiliza modelul de formular de retragere atașat. În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de cumpărare în conformitate cu alineatele precedente, vânzătorul va rambursa fără întârzieri nejustificate cumpărătorului prețul de cumpărare, în termen de cel mult 14 zile de la data la care a primit de la consumator notificarea de retragere din contractul de cumpărare, inclusiv taxele de transport. Dacă consumatorul a ales o altă metodă decât cea mai ieftină metodă de livrare a bunurilor oferite de vânzător, vânzătorul îi va rambursa consumatorului costul livrării bunurilor în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare a bunurilor oferite. Cu toate acestea, vânzătorul nu este obligat să îi ramburseze banii primiți consumatorului înainte ca acesta să primească bunurile de la consumator sau ca consumatorul să demonstreze că a trimis bunurile către vânzător.

În cazul în care consumatorul se retrage din contract, acesta trebuie să trimită sau să predea vânzătorului fără întârziere nejustificată, nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract, bunurile pe care le-a primit de la vânzător.

Consumatorul va suporta costurile asociate cu returnarea bunurilor, în funcție de modul în care consumatorul decide să returneze bunurile.

În cazul retragerii din contractul de cumpărare, consumatorul are obligația să restituie bunurile vânzătorului în starea în care le-a primit, adică, dacă este posibil, în ambalajul original, neutilizate și nedeteriorate împreună cu toate piesele, accesoriile și documentație și orice cadouri primite de consumator împreună cu bunurile. Consumatorul returnează bunurile trimițându-le la adresa de contact a vânzătorului sau predându-le la sediul vânzătorului.

Dacă Cumpărătorului i se permite să se retragă din contractul de cumpărare în termen de paisprezece zile, atunci Cumpărătorul recunoaște că prețul de cumpărare rambursat poate fi redus dacă a fost scăzută valoarea bunurilor.

Consumatorul nu se poate retrage din contract în următoarele cazuri:

  • furnizarea de servicii pe care vânzătorul le-a prestat cu acordul expres al consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere;
  • furnizarea de bunuri sau servicii a căror preț depinde de fluctuațiile pe piața financiară, indiferent de voința vânzătorului și care poate apărea în perioada de retragere;
  • furnizarea de bunuri care au fost modificate în funcție de dorințele consumatorului sau special pentru acesta, adică personalizate;
  • furnizarea de bunuri perisabile precum și bunuri care au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri după livrare;
  • lucrări de reparație sau întreținere efectuate la locul desemnat de consumator la cererea acestuia; acestea nu se aplică însă în cazul reparațiilor sau livrării ulterioare a altor piese decât cele solicitate;
  • livrarea bunurilor într-un pachet închis pe care consumatorul l-a scos din pachet și din motive igienice nu este posibil să fie returnate (în special produse sau accesorii pentru manichiură);
  • livrarea de ziare, periodice sau reviste;

VII. Modalități de plată

(a) plata în avans prin transfer bancar

  1. b) plata prin intermediul interfeței online Raiffeisenbank - ePayment
  2. c) plata cu cardul MasterCard sau Visa prin portalul de plată online
  3. d) ramburs la livrarea mărfurilor (plata se face la curier)
  4. e) în numerar sau cu cardul prin intermediul unui terminal de plată pentru ridicarea personală din depozitul de vânzări din complexul de depozite VOLTA REAL, Strojírenská 259/16, 155 21 Zličín. Bunurile rămân în proprietatea vânzătorului până la plata integrală.

VIII. Condiții de livrare

Trimiterea returului prin serviciul de curierat în Republica Cehă: Bunurile sunt trimise cumpărătorului prin serviciul de curieratDPD Privat, PPL sau Poșta cehă la alegerea clientului. De obicei, transportatorul livrează expedierile oriunde în Republica Cehă în 24 de ore. Prețul pentru transport este valabil în funcție de lista de prețuri curentă în ziua comenzii.

Un colet livrat incomplet sau deteriorat trebuie raportat imediat prin e-mail la obchod@kulina.cz, este nevoie să scrieți un raport de avarie cu transportatorul și să îl trimiteți fără întârzieri nejustificate prin e-mail sau poștă către vânzător. O reclamație suplimentară pentru incompletitudine sau daune externe la conținutul coletului nu îl privează pe consumator de dreptul de a reclama bunurile achiziționate, dar oferă vânzătorului posibilitatea de a dovedi că aceasta nu reprezintă o încălcare a contractului de cumpărare.

Prețul și metoda de livrare aici.

Ridicare personală - din complexul de depozite VOLTA REAL: Cumpărătorul poate ridica bunurile personal la adresa Strojírenská 259/16, 155 21 Zličín. În cazul comenzii bunurilor prin intermediul site-ului web, este necesar să așteptați un mesaj de confirmare prin SMS sau e-mail, nu este posibil să ridicați bunurile înainte.

  1. Răspunderea pentru performanța defectuoasă și garanția calității

Răspunderea pentru performanța defectuoasă a vânzătorului și condițiile de garanție pentru bunuri sunt reglementate de procedura de reclamație a vânzătorului (a se vedea mai jos) și de legislația cehă aplicabilă. Documentul de achiziție (factura) servește drept certificat de garanție.

  1. Dispoziții finale

Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional (străin), atunci părțile convin că relația este reglementată de legislația cehă. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului care decurg din reglementările legale în general obligatorii.

Dacă vreo prevedere a Termenilor și condițiilor este sau devine nulă sau ineficientă, o dispoziție a cărei semnificație este cât mai aproape posibil de dispoziția nulă înlocuiește dispoziția nulă. Nulitatea sau ineficacitatea unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții.

Anexa la Termeni și condiții este un formular model pentru retragerea din contractul de cumpărare.

Relațiile și orice litigii care pot apărea în temeiul contractului vor fi soluționate exclusiv în conformitate cu legislația Republicii Cehe și vor fi soluționate de instanțele competente din Republica Cehă

Acești Termeni și condiții generale sunt valabili din 19. 9. 2019 și abrogă toate dispozițiile și practicile anterioare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții generale fără o notificare prealabilă.

Elaborat în conformitate cu Codul civil. Nr. 89/2012 col. și Legea nr. 634/1992, ambele modificate.

PROCEDURA DE RECLAMAȚII

Această procedură de reclamații este valabilă din 19. 9. 2019 și anulează validitatea Procedurii de reclamație anterioare. Această procedură de reclamație este disponibilă ca document pe www.kulina.cz și face parte integrantă din Termenii și condițiile generale ale companiei KULINA Group, a.s.

  1. Dispoziții generale

Procedura de reclamații descrie cooperarea normală în afaceri între cumpărător, care este consumator, și vânzător, care este compania KULINA Group, a.s. Cumpărătorul are obligația să se familiarizeze cu Procedura de reclamații și cu Termenii și condițiile generale înainte de a comanda bunurile. Prin încheierea unui contract de cumpărare și preluarea bunurilor de la vânzător, acesta își exprimă acordul cu Procedura de reclamații de mai jos. Acceptarea mărfurilor înseamnă momentul preluării mărfurilor de la transportator sau preluarea mărfurilor de la vânzător în depozitul de vânzări din zona depozitului Volta Real, Strojírenská 259/16, 155 21 Zličín.

Ca dovadă a garanției (certificatul de garanție), vânzătorul emite un document de cumpărare (factură sau chitanță - în continuare certifikátu de garanție) pentru fiecare produs achiziționat cu toate datele necesare pentru aplicarea garanției (denumirea bunurilor, durata garanției, prețul, cantitatea ...)

  1. Drepturi și obligații cu privire la executarea defectuoasă

Calitate la ridicarea mărfurilor - Vânzătorul răspunde față de cumpărător că bunurile nu sunt defecte la primire. În special, Vânzătorul este răspunzător față de Cumpărător că, la momentul în care Cumpărătorul a primit bunurile:

  • acestea au proprietățile agreate de ambele părți, iar în absența unui acord, acestea au caracteristicile descrise de vânzător sau producător sau care sunt așteptate de cumpărător cu privire la natura mărfurilor și la publicitatea, care le-a fost făcută,
  • mărfurile sunt potrivite în scopul declarat de vânzător pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate de obicei bunuri de acest fel,
  • mărfurile corespund calitativ sau ca design cu eșantionul sau modelul contractat, dacă calitatea sau designul a fost determinat în funcție de eșantionul sau modelul contractat,
  • sunt în cantitatea, mărimea sau greutatea corespunzătoare,
  • bunurile respectă cerințele reglementărilor legale.

Dacă defectul devine evident în termen de șase luni de la primire, mărfurile sunt considerate ca fiind defecte în momentul primirii.

Drepturi la performanță defectuoasă - Cumpărătorul este îndreptățit să exercite dreptul la un defect care apare la bunurile de consum în termen de 24 de luni de la primire.

Dacă, în conformitate cu alte legi este indicată pe bunurile vândute, pe ambalajele acestora, în instrucțiunile atașate bunurilor sau în publicitate  perioada pentru care bunurile pot fi utilizate, se vor aplica prevederile privind garanția calității.

Autorizația de mai sus a cumpărătorului nu se aplică:

  • în cazul bunurilor vândute la un preț mai mic din cauza unui defect pentru care a fost convenit un preț mai mic;
  • uzura mărfurilor cauzată de utilizarea lor normală;
  • în cazul bunurilor second-hand, pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau uzură pe care bunurile l-au avut la preluarea de către consumator; sau
  • dacă rezultă din natura mărfurilor.

În cazul în care mărfurile prezintă un defect și dacă acest defect este remediabil, cumpărătorul poate solicita fie reparații sau completarea la ceea ce lipsește, fie reduceri rezonabile la prețul de achiziție. Dacă defectul nu poate fi eliminat și bunurile nu pot fi utilizate în mod corespunzător din cauza acestui defect, cumpărătorul poate să se retragă din contractul de cumpărare sau să solicite o reducere rezonabilă din prețul de achiziție.

Bunurile sunt considerate defecte dacă nu sunt predate de către vânzător cumpărătorului în cantitatea, calitatea și designul convenite. În cazul în care calitatea și designul nu sunt convenite, vânzătorul îndeplinește calitatea și designul adecvat scopului de utilizare evident din contractul de cumpărare.

Dacă mărfurile nu au caracteristicile menționate mai sus (în special, mărfurile nu au caracteristicile convenite de părți și, în absența unui astfel de acord, acele caracteristici descrise sau așteptate de vânzător sau producător nu sunt adecvate scopului declarat de vânzător pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate în mod obișnuit mărfurile de acest tip, mărfurile nu corespund cu calitatea sau designul eșantionului sau modelului convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinat în conformitate cu eșantionul sau modelul contractat, bunurile nu sunt în cantitatea, mărimea sau greutatea adecvate și bunurile nu respectă cerințele legii) consumatorul poate solicita, de asemenea, livrarea unui nou articol fără defecte, cu excepția cazului în care acest lucru este disproporționat din cauza naturii defectului; dacă acest lucru nu este posibil, el se poate retrage din contract. Cu toate acestea, dacă acest lucru nu este rezonabil având în vedere natura defectului, în special dacă defectul poate fi înlăturat fără întârzieri nejustificate, consumatorul are dreptul la eliminarea defectului fără să plătească alte taxe.

Cumpărătorul are dreptul să primească bunuri noi sau să fie înlocuite piesele defecte chiar și în cazul unui defect care poate fi îndepărtat, dacă nu poate folosi în mod corespunzător bunurile pentru apariția repetată a defectului după reparare sau pentru un număr mai mare de defecte. Într-un astfel de caz, consumatorul are dreptul să se retragă din contract.

În cazul în care cumpărătorul nu se retrage din contract sau dacă nu își exercită dreptul de a livra bunuri noi fără defecte, de a înlocui piesele acestuia sau de a repara bunurile, el poate solicita o reducere rezonabilă din prețul de achiziție. Consumatorul are dreptul la o reducere rezonabilă din prețul de achiziție și în cazul în care vânzătorul nu poate livra un articol nou fără defecte, nu poate schimba piesa defectă sau nu poate repara articolul defect sau dacă vânzătorul nu reușește să facă aceste lucruri într-un timp rezonabil sau dacă remedierea ar provoca dificultăți considerabile consumatorului.

Cumpărătorul nu are dreptul la performanță defectuoasă, dacă acesta știa înainte de a prelua bunurile că bunurile au un defect sau dacă cumpărătorul a provocat el însuși defectul. În cazul în care mărfurile prezintă un defect despre care vânzătorul are cunoștință și este de acord să cumpere produsul cu acest defect sau mărfurile sunt vândute la un preț mai mic sau bunurile sunt uzate, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă din preț în loc de dreptul de a schimba bunurile.

Încălcarea substanțială a contractului - Dacă executarea defectuoasă este o încălcare semnificativă a contractului, consumatorul are dreptul la:

  • eliminarea defectului prin livrarea de bunuri noi fără defecte sau bunuri lipsă,
  • eliminarea defectului prin reparația bunurilor,
  • o reducere rezonabilă din prețul de achiziție al bunurilor,
  • retragerea din contract.

Încălcarea minoră a contractului - În cazul în care executarea defectuoasă este o încălcare minoră a contractului, cumpărătorul are dreptul la eliminarea defectului sau o reducere rezonabilă din prețul de achiziție. Până când cumpărătorul nu își exercită dreptul la o reducere din prețul de achiziție în cazul unei încălcări minore a contractului sau se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul poate furniza ceea ce lipsește sau poate elimina defectul. Vânzătorul poate remedia alte defecte prin repararea bunurilor deteriorate sau prin livrarea unui articol nou; alegerea nu trebuie să provoace Cumpărătorului costuri excesive.

Dacă vânzătorul nu înlătură la timp defectul bunurilor sau refuză eliminarea defectului, cumpărătorul poate solicita o reducere din prețul de achiziție sau se poate retrage din contract. Cumpărătorul nu poate modifica alegerea făcută fără acordul vânzătorului. Dacă, pentru înlăturarea defectului, vânzătorul trimite bunuri noi consumatorului, cumpărătorul va returna vânzătorului pe cheltuiala sa bunurile livrate inițial.

Calitate garantata - Ca garanție a calității, vânzătorul se angajează ca mărfurile să fie adecvate pentru utilizare pentru o anumită perioadă de timp, potrivite pentru utilizare în scopul obișnuit sau că își vor păstra proprietățile obișnuite. Perioada de garanție sau perioada de valabilitate a mărfurilor trebuie să fie indicată și pe ambalaj sau în publicitatea făcută produsului. Garanția poate fi oferită și pentru părțile individuale ale bunurilor.

În cazul în care vânzătorul oferă o garanție de calitate pentru bunuri, durata perioadei de garanție este marcată pentru produsul în cauză pe site-ul www.kulina.cz.

Perioada de garanție începe să decurgă de la livrarea bunurilor către consumator; dacă bunurile au fost expediate în baza contractului, garanța începe să decurgă din momentul în care bunurile ajung la destinație. Dacă bunurile achiziționate urmează să fie puse în funcțiune de către altcineva decât vânzătorul, perioada de garanție curge de la data punerii în funcțiune a bunurilor, în cazul în care vânzătorul a dispus punerea în funcțiune nu mai târziu de trei săptămâni de la primire și a furnizat în mod corespunzător și în timp util cooperarea necesară pentru a efectua serviciul.

Cumpărătorul nu are dreptul la garanție dacă defectul a cauzat un eveniment extern după transferul riscului de deteriorare a bunurilor către consumator. Acest lucru nu se aplică dacă defectul a fost cauzat de vânzător.

III. Condiții pentru exercitarea drepturilor de performanță defectuoasă și drepturi de garantare a calității (colectiv ca „reclamații”)

  1. Cumpărătorul este sfătuit să verifice starea coletului împreună cu transportatorul imediat după livrarea coletului (numărul pachetelor, integritatea benzii cu sigla companiei, deteriorarea cutiei) conform documentului de transport. Cumpărătorul are dreptul să refuze să accepte o expediere care nu este conformă cu contractul de cumpărare, de exemplu expediția este incompletă sau deteriorată. În cazul în care cumpărătorul primește o astfel de expediție deteriorată de la transportator, este necesar să descrie daunele în protocolul de predare al transportatorului.
  2. Clientul trebuie să notifice imediat un colet livrat incomplet sau deteriorat prin e-mail la obchod@kulina.cz, este nevoie să scrie un protocol de avarie cu curierul și să îl trimită fără întârzieri nejustificate prin e-mail sau poștă către vânzător. O reclamație suplimentară pentru incompletitudine sau daune externe la conținutul coletului nu îl privează pe consumator de dreptul de a reclama bunurile achiziționate, dar oferă vânzătorului posibilitatea de a dovedi că aceasta nu reprezintă o încălcare a contractului de cumpărare.

III. Locul pentru depunerea unei reclamații este KULINA Group, a.s., complexul de depozite Volta Real, Strojírenská 259/16, 155 21 Zličín. Vă recomandăm ca cumpărătorul să trimită întotdeauna bunurile defecte pentru reclamație la adresa vânzătorului sau să le aducă personal, dacă este posibil. Mărfurile revendicate trebuie să fie bine securizate pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului, pachetul trebuie să fie vizibil marcat „RECLAMAȚIE” și să conțină: bunurile revendicate (inclusiv accesoriile complete), vă recomandăm să atașați o copie a documentului de cumpărare, descrierea detaliată a defectului și suficiente date de contact ale cumpărătorului (adresa de retur, numărul de telefon.). Fără cele de mai sus, este imposibil să se identifice originea și defectele mărfurilor returnate.

  1. Cumpărătorul își va dovedi dreptul la o performanță defectuoasă sau creanțe datorate garanției calității prin depunerea unei dovezi de achiziție iar dacă mărfurile au fost reclamate în trecut, acesta va furniza și dovada reclamației. Pe documentul atașat (documentul de achiziție sau reclamație) trebuie să fie menționat același număr de serie ca pe produsul reclamat (dacă produsul are un număr de serie).
  2. Răspunderea pentru defecte și garanția calității nu se aplică la defectele cauzate de utilizarea accesoriilor incorecte sau defecte, a instrumentelor incorecte, de utilizarea procedurilor incorecte de lucru etc. Vânzătorul nu este răspunzător pentru niciun fel de daune rezultate din aceasta. În plus, răspunderea pentru defecte și garanția calității nu se aplică la defectele cauzate de utilizarea necorespunzătoare, manipularea neprofesională sau necorespunzătoare, utilizarea și instalarea care sunt în conflict cu manualul de utilizare sau deteriorarea cauzată de supratensiuni din rețeaua de distribuție a aparatelor electrice.

În plus, răspunderea pentru defecte și garanția calității nu se aplică la daunele cauzate (împreună cu restricția specificată la articolul II din procedura de reclamație) prin:

  1. a) deteriorarea mecanică a bunurilor;
  2. b) supratensiune electrică (componente sau plăci cu circuite imprimate vizibil arse),
  3. c) utilizarea mărfurilor în condiții care nu corespund temperaturii, condițiilor de praf, umidității, influențelor chimice și mecanice ale mediului, care sunt determinate direct de vânzător sau producător;
  4. d) instalarea, manipularea, exploatarea neprofesională sau neglijarea îngrijirii bunurilor;
  5. e) mărfurile au fost deteriorate de încărcarea sau utilizarea excesivă, încălcând condițiile specificate în documentație sau principiile generale,
  6. f) efectuarea unei intervenții necalificate sau modificarea parametrilor,
  7. g) bunuri care au fost modificate de client (vopsire, îndoire etc.), dacă defectul a apărut ca urmare a acestei modificări
  8. Bunurile predate pentru reclamație vor fi testate numai pentru defectul specificat de cumpărător (în formularul de reclamație, în foaia atașată cu o descriere a defectului). Vă recomandăm să folosiți o formă scrisă pentru a indica defectul.
  9. Metoda de soluționare a reclamației

În cazul unei încălcări semnificative sau nesemnificative a contractului de către vânzător, cumpărătorul își poate exercita drepturile de răspundere pentru defecte sau pentru garanția de calitate față de vânzător, în conformitate cu prevederile articolului II din Procedura de reclamații.

Vânzătorul va decide imediat despre modul de soluționare a reclamației, în cazuri complexe în termen de trei zile lucrătoare. Această perioadă nu include timpul adecvat tipului de produs sau serviciu necesar pentru evaluarea profesională a defectului. Vânzătorul se va ocupa de reclamație, inclusiv eliminarea defectului, fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 30 de zile de la data reclamației. După această perioadă, consumatorul are aceleași drepturi ca și când ar fi un defect care nu poate fi remediat. Această perioadă nu este obligatorie pentru un cumpărător, care a aplicat un CIF în timpul achiziției și, prin urmare, relația sa cu vânzătorul este reglementată de Codul comercial.

Vânzătorul va emite o confirmare scrisă consumatorului cumpărător cu privire la momentul depunerii reclamației, care este conținutul acesteia, ce metodă de soluționare a reclamației este necesară; confirmarea suplimentară a datei și modului de tratare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și durata acesteia, sau o justificare scrisă pentru respingerea reclamației.

În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor asociate reclamației (în special taxele de transport, pe care le-a plătit la trimiterea bunurilor solicitate). În cazul retragerii din contract din cauza unui defect, consumatorul are, de asemenea, dreptul la rambursarea costurilor unei astfel de retrageri.

  1. În cazul în care reclamația bunurilor a fost soluționată prin schimbul bunurilor cu altele noi în perioada legală de garanție, perioada de garanție va începe să curgă din nou de la data revendicării. Dacă reclamația a fost soluționată prin schimbul de bunuri, o altă posibilă reclamație este considerată a fi prima reclamație a bunurilor. Durata reclamației este calculată din ziua următoare depunerii reclamației până în ziua soluționării reclamației. Clientul este informat despre soluționarea reclamației prin e-mailul, pe care l-a declarat deja în momentul cumpărării.
  2. După soluționarea reclamației, vânzătorul va notifica cumpărătorului încetarea reclamației fie prin telefon, SMS sau e-mail. Dacă mărfurile au fost trimise printr-un serviciu de curierat, acestea vor fi trimise automat la adresa cumpărătorului după soluționare.

III. În cazul în care clientul nu ridică/nu acceptă coletul cu mărfurile reclamate de la transportator în termen de o lună de la expirarea momentului în care ar fi trebuit să se soluționeze și, dacă a fost efectuată ulterior, în termen de o lună de la notificarea executării sale (de exemplu, în termen de 60 de zile de la data depunerii reclamației) vânzătorul are dreptul să perceapă suma pentru depozitarea bunurilor atunci când predă reclamația clientului.

  1. Servis gratuit

Pentru produsele vândute cu o garanție de calitate mai lungă de 24 de luni, se aplică după expirarea perioadei de 24 de luni, așa-numitul servis gratuit. În cazul unui defect al mărfurilor cu o garanție prelungită mai lungă de 24 de luni, un astfel de produs va fi acceptat pentru servis și va fi reparat sau înlocuit cu o altă piesă cu aceiași parametri sau mai buni. Dacă niciuna dintre aceste soluții nu este posibilă, va fi emisă o factură storno. Vânzătorul se angajează să finalizeze un astfel de servis în termen de 35 de zile de la primirea bunurilor.

Elaborat în conformitate cu Codul civil. Nr. 89/2012 col. și Legea nr. 634/1992, ambele modificate.

Atașament: Formular de retragere din contract

Politica de confidențialitate vs GDPR

Este foarte probabil că ați auzit deja de GDPR. Este vorba despre Regulamentul Uniunii Europene pentru a îmbunătăți în continuare protecția datelor cu caracter personal ale cumpărăturilor. Acest lucru nu schimbă mult situația noastră, întrucât noi am gestionat datele personale ale clienților noștri cu conștiinciozitate și înainte de acest regulament. Unul dintre noile puncte ale regulamentului este crearea unei pagini în care vă vom informa despre datele personale pe care le colectăm despre clienții noștri și, de asemenea, despre scopul pentru care avem nevoie de acestea și le folosim. Tocmai acum vă aflați pe această pagină :-)

Ce date sunt necesare?

Informațiile pe care le colectăm despre clienții noștri ar putea fi împărțite în două grupuri. Informații necesare pentru livrarea comenzii către client și informații utilizate în scopuri de marketing. În niciun caz nu colectăm date referitoare la rasă, credință, opinii politice sau sănătatea clienților noștri.

Cum protejăm datele personale?

Protejăm cu atenție toate datele personale sensibile și le transmitem numai entităților cu care avem un contract de prelucrare și întotdeauna numai informațiile care sunt absolut necesare (operatorul trebuie să știe adresa și numărul dvs. de telefon, dar nu mai este istoricul dvs. ordine sau numărul de reclamații). Prin aceasta ne referim, de exemplu la transportatorii care au nevoie de informațiile dvs. pentru a vă livra comanda, Heureka (v Rumunsku je podobný Heureke Compari.ro a Emag.ro, ale neviem ci budete spolupracovať s niektorým z nich), dacă faceți cumpărături prin acesta sau, de exemplu, pentru compania care se ocupă de trimiterea de Newsletter. Toți aceștia se angajează în contractul de prelucrare să vă protejeze datele cu caracter personal în același mod ca și noi.

Prelucrarea datelor cu caracter personal pe www.kulina.cz este efectuată de compania Kulina Group a.s. deoarece Procesatorul de date este înregistrat în mod corespunzător la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

Ce date personale și în ce scopuri prelucrăm?

Numele și prenumele

Pentru livrarea comenzii, pentru identificarea dvs. ca client

arhivăm timp de 10 ani

Adresa de facturare

Pentru facturare și contabilitatea noastră

arhivăm timp de 10 ani

Adresa de livrare

Pentru livrarea coletelor

arhivăm timp de 10 ani

Adresa de e-mail

Pentru comunicarea cu dvs., pentru trimiterea de informații despre comanda dvs. și mesaje de marketing, pentru identificarea dvs. ca client

arhivăm timp de 10 ani

Numărul de telefon

Pentru comunicarea cu dvs., Pentru o livrare mai ușoară de către transportatori

arhivăm timp de 10 ani

CIF / Nr. de înregistrare

Pentru facturare și contabilitatea noastră

arhivăm timp de 10 ani

Adresa IP

În scopuri de marketing și pentru a vă îmbunătăți experiența de cumpărare

arhivăm timp de 5 ani

Fotografii

Folosim fotografii din evenimentele noastre pe profilurile noastre de pe Facebook și în comunicarea noastră de marketing

 

Videoclipuri

Folosim videoclipuri din evenimentele noastre pe profilurile noastre de pe Facebook și în comunicarea noastră de marketing

 

Cookies

Pentru funcționarea corectă a site-ului web sunt necesare mai multe așa-numite cookie-uri. Majoritatea site-urilor necesită consimțământul pentru prelucrarea acestor cookie-uri, altfel nu ar putea funcționa. Lista cu cookie-urile pe care le colectăm pe site-ul nostru poate fi găsită aici.

 

Scopul și metoda de prelucrare a datelor cu caracter personal

După cum este descris în partea de mai sus, procesăm datele personale ale clienților din mai multe motive. Vom încerca să vă explicăm aceste motive mai jos.

Cumpărare și vânzare pe Kulina.cz

Pentru a vă procesa cu succes comanda, avem nevoie de câteva informații pentru comunicarea cu dvs., pentru livrarea coletului și, de asemenea, pentru emiterea contractului de cumpărare. Prin urmare, prelucrăm aceste date în scopul îndeplinirii contractului de cumpărare. Aceste date pot fi obținute din formularul de comandă (sau din sistemul nostru dacă sunteți deja utilizatorul nostru înregistrat) și le arhivăm pentru o perioadă de zece ani în conformitate cu legea fiscală.

O parte din aceste informații trebuie transmise partenerilor noștri, cum ar fi operatorii de transport (adresa, telefon, e-mail).

Asistență prin e-mail și telefon

Dacă ne contactați prin e-mail, telefon sau formular de contact, vi se poate solicita să ne oferiți date personale suplimentare pentru a verifica legitimitatea cererii dvs. (cerere referitoare la comandă, ajutor pentru plată etc.). Avem nevoie de aceste informații pentru a putea procesa solicitarea dvs. în comanda din sistemul nostru. Arhivăm numărul dvs. de telefon sau adresa de e-mail și datele suplimentare pentru eventuale reclamații sau litigii viitoare în interesul nostru legitim.

Comunicare de marketing

Putem folosi adresa dvs. de e-mail și pentru a vă trimite informații despre produse, noutăți, reduceri și oferte din magazinul nostru electronic. Facem acest lucru pentru a vă oferi cât mai multe oportunități posibile de a cumpăra bunuri care vă vor face fericiți. Dacă nu doriți să primiți această comunicare, vă puteți dezabona în orice moment în subsolul oricărui e-mail. Se poate întâmpla ca în cazul unei noi comenzi pe Kulina.cz, e-mailul dvs. să fie introdus din nou în baza de date și comunicarea de marketing să înceapă să funcționeze din nou. În acest caz, vă rugăm să înțelegeți situația. Aceasta este o problemă de software și lucrăm să o remediem.

Cookies

Atunci când utilizați site-ul nostru web, datele dvs. personale pot fi procesate prin cookie-uri. Mai multe informații despre modul în care utilizăm cookie-urile pot fi găsite aici.

Cum vă puteți modifica sau șterge datele?

Dacă sunteți un utilizator înregistrat, vă puteți edita datele personale în cadrul Kulina.cz după conectarea directă la Kulina.cz, în secțiunea Date personale. După logare, veți vedea și istoricul achizițiilor dvs. și documentele corespunzătoare pentru descărcare.

În conformitate cu reglementările legale aplicabile, aveți dreptul de a solicita accesul la datele dvs. personale, pe care le prelucrăm în calitate de operator al datelor cu caracter personal, dreptul de a le corecta sau șterge. De asemenea, vă puteți retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea anumitor date cu caracter personal (de exemplu, date în scopuri de marketing) pe care ni le-ați furnizat.

Ne puteți cere oricând să vă anulăm contul, să îl ștergeți din baza de date de contacte trimise prin email sau să ștergeți complet toate datele dvs. personale.

Partenerii noștri procesatori de date cu caracter personal

Pentru a vă putea gestiona corect comenzile, a comunica cu dvs. și a funcționa ca un magazin electronic, în general, trebuie să cooperăm cu partenerii noștri. În acest sens ne alegem doar parteneri de încredere care respectă aceleași reguli de confidențialitate sau chiar mai stricte. Deci, împreună, facem tot ce putem pentru a vă menține datele în siguranță.

Lista procesatorilor noștri parteneri

  • GoPay- furnizor de gateway de plăți pentru plăți online
  • Uloženka- agregator de colectare a coletelor pentru transportatori individuali
  • PPL- companie de curierat pentru livrarea coletelor
  • DPD- companie de curierat pentru livrarea coletelor
  • Poșta cehă- transportator pentru livrarea coletelor
  • Heureka- un portal de comparație prețuri, care oferă cumpărătorilor o imagine mai bună a prețurilor între magazinele electronice individuale
  • Smartsupp- furnizorul unui instrument de comunicare on-page cu clienții sub formă de chat în colțul din dreapta jos al paginii
  • Dognet- rețea de marketing
  • Google- Statistici de acces anonim în Google Analytics și activități de marketing din rețeaua de marketing Google
  • Seznam- activități de marketing din Lista rețelelor de marketing
  • Facebook- activități de marketing în cadrul rețelei de marketing Facebook
  • Ecomail- Furnizor de un instrument pentru comunicarea de marketing prin e-mail
  • Smartlook- Furnizor de instrument pentru analiza calității web și a traficului de vizitatori

 

Anexă: Formular de retur

 

Termeni și condiții pentru reducerile de Black Friday & Cyber Monday


Reducerea este valabilă până la sfârșitul promoției sau până la epuizarea stocurilor, în funcție de ceea ce se întâmplă mai întâi.

Unele produse pot fi excluse din promoție.

Reducerea nu acoperă (nu reduce) eventualele taxe de transport pentru produsele achiziționate în cadrul promoției în magazinul online, participantul la promoție fiind obligat să le achite integral.

Reducerea din promoție nu poate fi combinată cu alte reduceri, campanii publicitare sau oferte speciale, cu excepția voucherelor cadou.

Reducerea nu poate fi plătită în numerar sau schimbată cu orice alt tip de plată. Reducerea nu este transferabilă.

În cazul returnării bunurilor achiziționate în cadrul promoției, pentru a căror livrare s-a folosit o reducere și/sau transport gratuit, participantul la promoție nu are dreptul la nicio compensație, cu excepția rambursării prețului bunurilor plătite efectiv.

Acordarea unei reduceri, sau a bunurilor din promoție la un preț redus, este condiționată de finalizarea corectă a comenzii, nu doar de plasarea bunurilor în coș, și de plata corectă a comenzii finalizate.

Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica condițiile promoției și, eventual, de a anula promoția.