Întrebări frecvente

Comanda
Plata
Transport
Schimburi, retururi, reclamații
Mai multe întrebări

Cum îmi pot modifica sau anula comanda?

Vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți cât mai curând posibil prin sau e-mail info@kulina.ro.
După ce comanda a fost predată curierului, companiile de transport nu ne mai permit să anulăm sau să modificăm comanda.
Dacă doriți să comandați ceva în plus sau să schimbați produsele, vom fi bucuroși să vă trimitem gratuit bunurile într-un transport separat, astfel încât să nu trebuiască să așteptați livrarea și returnarea comenzii inițiale.
Dacă ați primit comanda, dar nu mai sunteți interesați de produse, puteți pur și simplu să le returnați gratuit.
Pentru informații detaliate privind procedura de returnare, vă rugăm să accesați: https://www.kulina.ro/totul-despre-cumparaturi/procedura-de-returnare-a-bunurilor/

Cum pot obține o factură pentru comanda mea?

Vă vom trimite factura electronică a comenzii prin e-mail imediat ce predăm coletul curierului selectat.

Unde pot afla care este starea comenzii mele?

În cazul în care un client înregistrat al magazinului Kulina.ro, puteți găsi informații despre starea comenzii după ce vă conectați la contul dvs. în secțiunea Contul meu - Comenzile mele. De asemenea, vă vom informa cu privire la expedierea comenzii prin intermediul e-mailului, pe care l-ați introdus la crearea comenzii. De asemenea, puteți urmări expedierea în sistemul companiei de transport - pentru informații mai detaliate, vă rugăm să vizitați https://www.kulina.ro/kulina-2/urmariti-starea-comenzii/.

Ce metode de plată pot fi utilizate?

Plătiți în modul în care sunteți obișnuiți. La Kulina puteți găsi toate metodele de plată obișnuite. Informații detaliate pot fi găsite la https://www.kulina.ro/totul-despre-cumparaturi/totul-despre-modalitatile-de-plata/.

Sunt securizate tranzacțiile de plată?

Punem un mare accent pe securitatea operațiunilor și a tranzacțiilor. Datele pe care le furnizați în timpul înregistrării sunt folosite doar de Kulina. Toate datele cu caracter personal sunt considerate confidențiale și sunt tratate în conformitate cu prevederile Legii "Protecției datelor cu caracter personal". Utilizăm tehnologii de securitate de ultimă generație pentru a securiza tranzacțiile de plată online.

Cum se aplică un cupon de reducere?

Adăugați bunurile în coș. În prima etapă a coșului de cumpărături, bifați căsuța "Am un cod de reducere/voucher cadou". Apoi veți vedea un câmp în care puteți introduce codul de reducere:
Confirmați cu butonul "Adaugă". În cazul în care codul de reducere dat este valabil, prețurile vor fi recalculate la prețurile după reducere și va fi afișată noua valoare a coșului dumneavoastră.

Pot fi folosite mai multe coduri de reducere în același timp?

Un singur cod poate fi folosit pentru fiecare comandă. Excepție fac voucherele cadou - aici oferim posibilitatea de a aplica un cod de reducere și de a plăti cu un voucher cadou în același timp, vă rugăm să ne scrieți la adresa info@kulina.ro, deoarece trebuie să aplicăm unul dintre coduri manual, după ce primim comanda. Această ajustare manuală limitează opțiunile de plată doar la plata ramburs sau prin transfer bancar, deoarece reducem prețul final după plasarea comenzii.

Cum să valorificați un voucher cadou?

Pentru că știm cât de dificil este uneori să alegi un cadou (mai ales dacă persoana în cauză "nu are nevoie de nimic"), am pregătit pentru tine Vouchere Cadou - cu condiții de utilizare EXCEPȚIONALE și NON-standard. Serios! Vedeți detaliile aici: https://www.kulina.ro/cum-sa-valorificati-un-voucher-cadou-kulina/.

Oferiți transport gratuit?

Da, dacă comandați mai mult de 599 de Lei, primiți transport gratuit de la noi. Excepție face livrarea de transporturi supradimensionate pe un palet, pentru care nu oferim transport gratuit.

Cât costă transportul?

Costul de expediere variază în funcție de metoda de livrare aleasă. Toate informațiile despre curieri și punctele de livrare, inclusiv lista de prețuri, pot fi găsite la https://www.kulina.ro/totul-despre-cumparaturi/totul-despre-modatitatile-de-transport/.

Care este timpul de livrare?

Avem în stoc toate produsele pe care le vedeți pe site. Predăm comanda dumneavoastră curierului în următoarea zi lucrătoare (în cazul plății prin transfer bancar, termenul de livrare este cu 1-2 zile lucrătoare mai lung). Veți vedea termenul de livrare preconizat în coșul de cumpărături.

Trebuie să aranjez returnarea bunurilor pe cheltuiala mea?

Oferim un serviciu de calitate premium, inclusiv în ceea ce privește returnarea produselor. Dacă alegeți ridicarea produselor de către un curier DPD, transportul pentru retur este gratuit.
Dacă decideți să folosiți propriul transportator, trimiteți-ne o copie a chitanței și vă vom returna costurile de returnare.
Pentru mai multe informații, vedeți aici: https://www.kulina.ro/totul-despre-cumparaturi/procedura-de-returnare-a-bunurilor/.

Rambursați și banii pentru transport?

În cazul în care returnați întreaga comandă, vom returna și banii pentru transport. În cazul în care returnați doar o parte din produse, returnăm doar prețul acestor produse.

Când voi primi banii pentru bunurile returnate?

Dacă ați plătit online (plata cu cardul, transfer bancar instantaneu, Google Pay, Apple Pay), suma va fi returnată în contul legat de cardul, de pe care a fost efectuată plata. În cazul plății prin ramburs sau prin transfer clasic, vom transfera fondurile în contul pe care îl specificați în formularul de retur. Banii vor fii în contul dvs. în termen de cel mult 7 zile de la livrarea bunurilor returnate la depozitul nostru.

Cât durează procesarea unei reclamații?

Reclamația dvs. va fi procesată în termen de 30 de zile de la data livrării bunurilor reclamate la depozitul nostru.

Cum se procesează reclamația?

Trimiteți-ne produsul gratuit printr-un curier DPD.
Puteți urmări stadiul reclamației în aplicația Retino. Veți primi un link împreună cu informații despre procedură după ce ați creat o cerere.
Pentru mai multe informații, vizitați: https://www.kulina.ro/totul-despre-cumparaturi/procedura-de-reclamatii/.

Cum trebuie să împachetez produsele pentru returnare și ce trebuie să conțină pachetul?

Trimiteți produsele pe care doriți să le returnați, dacă este posibil în ambalajul original, împreună cu formularul de returnare tipărit (dacă nu mai aveți versiunea tipărită, completați doar versiunea online a formularului AICI).
Ambalați produsele astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului. Folosiți ziare sau folie cu bule pentru produsele mai fragile.

Ce ar trebui să fac dacă nu mi-am primit banii în termen de 14 zile de la returnare?

Vă rugăm să contactați centrul nostru de asistență pentru clienți sau e-mail info@kulina.ro, vom verifica imediat

Ce ar trebui să fac dacă am primit ceva diferit sau dacă lipsește ceva?

Informați-ne prin intermediul formularului online Retino care poate fi găsit AICI și selectați tipul de cerere corespunzător. Vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil și vă vom ajuta să puneți totul în ordine, în conform așteptărilor voastre

Nu știu ce cuțite să aleg (oale, tigăi...). Mă poate sfătui cineva?

Bineînțeles, va fi o plăcere. Dacă sunteți în căutare de echipamente de bucătărie de bază (cuțite, oale, tigăi, grătare...), am pregătit pentru dumneavoastră ghiduri de cumpărături: https://www.kulina.ro/consilier_de_cumparaturi/. De asemenea, puteți să ne scrieți sau să ne sunați. Suntem aici pentru dumneavoastră.

Aș dori să aleg un cadou din magazinul Kulina, mă puteți sfătui?

Suntem bucuroși să facem acest lucru! Am pregătit câteva ghiduri de cadouri pentru voi - fie că sunteți în căutarea unui cadou pentru nuntă, pentru soțul sau soția dvs., pentru iubitorii de gătit sau de vin, există întotdeauna articole de unde vă puteți inspira.
Aruncați o privire la ghidurile noastre de cadouri și suntem siguri că veți putea alege ceva pentru dumneavoastră: https://www.kulina.ro/gift-guide/.

Pot să cumpăr un voucher cadou?

Da, dar voucherele noastre cadou sunt ceva mai mult decât niște vouchere cadou obișnuite. Acestea depășesc standardul și au condiții de utilizare NON-standard (de exemplu, vom returna valoarea integrală a voucherului destinatarului dacă acesta nu poate alege nimic, ceea ce este destul de puțin probabil). Serios!
Vedeți aici: https://www.kulina.ro/vouchere/.

Nu ați găsit răspunsul la întrebarea voastră?

Scrieține pe e-mail info@kulina.ro și vom fi bucuroși să vă răspundem la toate întrebările.