Totul despre modalitățile de transport

Totul despre modalitățile de livrare

 

Doprava zdarma

Transport gratuit de la 499 Lei

Vrácení zdarma

Returnarea bunurilor în termen de 60 de zile, inclusiv retur gratuit

Skladem

Expediere imediată, avem totul în stoc

Paletová přeprava

Livrarea comenzilor supradimensionate

 

Pachetul va fi prea mare sau prea greu? Livrare la ușă, la orice adresă din România.

Livrare la adresă

FAN Courier logoLivrare la adresă - FAN Courier

29 Lei

Informații de bază

  • Livrarea comenzii are loc în 3-4 zile lucrătoare după expediere, între orele 8:00 - 18:00.
  • Linkul de urmărire a expedierii poate fi găsit în e-mailul trimis de compania de curierat după ce comanda a fost preluată pentru expediere. Starea comenzii poate fi verificată în orice moment la adresa https://tracking.postabezhranic.cz/
  • În ziua livrării, un curier vă va contacta prin mesaj.
  • Plata la livrare se poate face în numerar sau cu cardul, dacă șoferul are la el un terminal mobil.
  • Serviciul de asistență pentru clienți Fan Courier poate fi contactat la numărul de telefon 021 9336 în zilele lucrătoare, între orele 9.00 și 17.00.


Când va livra curierul coletul?
Veți vedea termenul actual de livrare în detaliile produsului sau în timpul finalizării comenzii în coșul de cumpărături. Livrarea se face de obicei în termen de 3-4 zile lucrătoare de la comandă.

Gebrüder Weiss logoLivrare la adresă - Gebrüder Weiss

119 Lei

Informații de bază

  • Transportul pe palete pentru mărfuri supradimensionate sau excesiv de grele care nu îndeplinesc condițiile de transport standard.
  • Anunț telefonic înainte de livrare și notificare cu 30 min. înainte de livrare.
  • Șoferul va descărca paletul lângă ușa de la intrare sau pe alee.
  • Comanda trebuie plătită în avans, nu este posibilă plata în numerar la livrare.
  • Serviciul de asistență pentru clienți Gebrüder Weiss poate fi contactat la numărul de telefon 0372678500 în zilele lucrătoare, între orele 8.00 și 16.00.


Când va livra curierul coletul?
Veți vedea termenul actual de livrare în detaliile produsului sau în timpul finalizării comenzii în coșul de cumpărături. Livrarea pentru comenzile supradimensionate se face de obicei în termen de 5 zile lucrătoare de la comandă.

 

Nu vreți sau nu puteți aștepta sosirea curierului? În acest caz, alegeți unul dintre cele aproape 10.000 de puncte de livrare

Ridicare personală - puncte de livrare

Logo PacketaRidicare personală - Packeta puncte pick-up și colectare colete

19 Lei

Informații de bază

  • Prin Packeta este posibil să trimiteți colete cu o greutate de până la 10 kg.
  • Pachetul va fi păstrat timp de 5 zile. Dacă nu ridicați coletul în acest interval de timp, comanda va fi returnată.
  • Puteți selecta Packeta în coșul de cumpărături în etapa "Livrare și plată". De pe harta punctelor de ridicare Packeta alegeți doar cele, care au pe ele o cutie. Cele fără cutie pot fi selectate, dar nu putem livra colete la acele puncte. Aici veți găsi, de asemenea, informații despre posibilitatea de a plăti cu cardul la punctul de ridicare selectat.
  • Veți fi informat în mod regulat cu privire la stadiul comenzii prin e-mail (odată cu primul e-mail veți primi un număr de urmărire, pe care îl puteți utiliza pentru a verifica în orice moment stadiul comenzii la adresa www.packeta.ro), prin SMS.
  • Veți primi un cod de ridicare prin e-mail și SMS de îndată ce coletul este disponibil pentru ridicare.
  • Puteți contacta serviciul de asistență pentru clienți al Packeta la numărul de telefon +40 316 300 402 în zilele lucrătoare, între orele 9.00 și 17.00.


Când va ajunge coletul la locul de ridicare?
Veți vedea termenul actual de livrare în detaliile produsului sau în timpul finalizării comenzii în coșul de cumpărături. Livrarea se face de obicei în termen de 3-4 zile lucrătoare de la comandă.

 

Informații suplimentare


Pot să urmăresc starea comenzii mele?
Da. Puteți verifica oricând starea comenzii dumneavoastră pe site-ul web al transportatorului. Veți primi de la transportator numărul de expediere, cu un link către adresa la care poate fi urmărit coletul, imediat ce îi predăm comanda.


Ce trebuie să fac în cazul în care coletul este deteriorat?

Vă rugăm să verificați cu atenție bunurile livrate atunci când le ridicați de la transportator.
Nu acceptați un colet care prezintă semne de deteriorare.
În cazul în care bunurile sunt deteriorate, chiar dacă ambalajul este intact, trebuie să informați echipa noastră de servicii pentru clienți cât mai curând posibil, iar aceștia vă vor ajuta să rezolvați problema.

info@kulina.ro
+40312295859
zilele lucrătoare 8:00-16:00

 

Doriți să returnați sau să reclamați bunurile?


JSuntem un magazin online premium și serviciile noastre premium sunt o normalitate. Acest lucru este valabil și pentru opțiunea de returnare.
La Kulina, puteți returna bunurile până la 60 de zile de la comandă, în loc de perioada legală de 14 zile.
Puteți returna bunurile gratuit prin DPD.

 

De comfortul dvs. la retur are grijă curierul DPD.

DPD

Informațiile complete privind returnările gratuite, le găsiți AICI