Retur și reclamații de mărfuri

Returnarea bunurilor nu a fost niciodată mai ușoară! Aveți întotdeauna dreptul de a vă retrage din contract în termen de 60 de zile, fără a da niciun motiv. Cum puteți face acest lucru?

 

Procedura de retur / reclamații mărfuri

PASUL 1

În pachet veți găsi un formular de retur. Alternativ puteți utiliza varianta sa electronică AICI (și în acest caz, vă rugăm să atașați formularul de retur tipărit la bunurile returnate pentru identificarea rapidă a pachetului). Puteți returna bunurile fără a indica un motiv în termen de 60 de zile de la data achiziției.

PASUL 2

Dacă este posibil, împachetați bunurile returnate în ambalajul original împreună cu formularul de retur. Vă rugăm să le ambalați astfel încât produsul să nu poată fi deteriorat în timpul transportului. În caz de deteriorare sau de uzură, valoarea rambursării poate fi redusă cu suma, cu care a fost redusă valoarea bunurilor. 

PASUL 3

Alegeți din cele 2 opțiuni de mai jos, cum să trimiteți bunurile înapoi. Vă rugăm să citiți mai jos punctele importante ale procedurii de returnare și de reclamație.

 

Alegeți una dintre opțiunile de transport pentru retur

Ridicare prin curier DPD de la adresa pe care o specificați

Comandați online ridicare prin curier AICI. În ziua ridicării veți primi un mesaj text, în care vi se va specifica ora de ridicare a pachetului. Eticheta cu adresa va fi tipărită de curierul, care va ridica pachetul. Transportul pentru returnarea bunurilor în acest mod este GRATUIT.

Trimiteți pachetul prin orice firmă de curierat doriți la următoarea adresă

Frogman - 22736F
Strada Ogorului 3G, Fan Courier
410554 Oradea, Bihor
Romania
(costul transportului îl suportați dvs.)

 

Retur / Schimb - Informații importante

  • În cazul în care ambalajul sau produsele sunt vizibil deteriorate, vă rugăm să faceți fotografii înainte și după primire și să ni le trimiteți prin e-mail la info@kulina.ro, în termen de 24 de ore sau să le introduceți în formularul de comandă, atunci când înregistrați un caz, clientul iși inregistrează astfel cazul, care poate fi reclamație, retur sau altele din patru posibilități. Vă vom trimite un produs nou.
  • Vă rugăm să rupeți eticheta de expediere cu adresa originală sau să lipiți adresa nouă peste ea, astfel încât cea originală să nu fie vizibilă.
  • Puteți urmări starea returului/reclamației din aplicația Retino. Dacă trimiteți un retur/reclamație online folosind formularul de mai jos, vă vom trimite un link pentru a urmări starea cazului și legătura directă cu serviciul clienți vă va fi trimisă imediat prin e-mail. În caz contrar, numai atunci când primim pachetul în depozitul nostru.
  • În cazul în care ați plătit prin intermediul gateway-ului GoPay (plată cu cardul, transfer instant, Google Pay), suma va fi plătită în contul/cardul din care a fost efectuată plata. În cazul plății prin ramburs sau prin transfer bancar tradițional, vom transfera suma în contul, pe care îl specificați în formularul de retur sau pe care îl introduceți atunci când inițiați un caz online. Aceasta se face în termen de 7 zile de la sosirea bunurilor returnate la depozitul nostru.
  • Procedura de reclamații face parte din termeni și condiții.