Transport

Delivery

Transport gratuit de la 499 Lei

Refresh

Returnarea bunurilor în termen de 60 de zile, inclusiv retur gratuit

Box

Expediere imediată, avem totul în stoc

Resize

Livrarea comenzilor supradimensionate

Livrare la adresă

Pachetul va fi prea mare sau prea greu? Livrare la ușă, la orice adresă din România.

Delivery to your address - Cargus

Livrare la adresa dumneavoastră - Cargus

Citește mai mult Citește mai puțin
25 Lei

Informații de bază

  • Comanda va fi livrată în termen de 3 zile lucrătoare de la expediere, între orele 8:00 și 18:00.
  • În momentul în care comanda este acceptată pentru expediere, veți primi un e-mail de la compania de curierat cu un link pentru a urmări expedierea. Starea expedierii poate fi verificată în orice moment la AICI.
  • Vă puteți redirecționa transportul către punctul de livrare, la o altă adresă sau schimbați data de livrare într-o altă zi prin intermediul liniei de asistență telefonică Cargus, a cărei adresă de contact poate fi găsită mai jos.
  • Cargus suport pentru clienți poate fi contactat la 021 9330 sau 021 9282 în zilele lucrătoare de la 8 la 20.

Când va livra curierul comanda mea?

Puteți vedea data de livrare preconizată în detaliile produsului sau în timp ce finalizați comanda în coșul dumneavoastră. Livrarea se face, de obicei, în termen de 4 zile lucrătoare de la momentul plasării comenzii.

Ați ratat livrarea?

În cazul în care curierul nu ajunge la dvs. și nu conveniți cu acesta asupra unei livrări ulterioare, pachetul va fi programat automat pentru livrare în următoarele 2 zile lucrătoare. În cazul celei de-a doua încercări de livrare nereușite, pachetul este redirecționat către cel mai apropiat punct de preluare, unde este depozitat timp de 7 zile, după care este returnat automat la depozitul nostru.

Livrare la adresă - FAN Courier

Livrare la adresă - FAN Courier

Citește mai mult Citește mai puțin
29 Lei

Informații de bază

  • Livrarea comenzii are loc în 3-4 zile lucrătoare după expediere, între orele 8:00 - 18:00.
  • Linkul de urmărire a expedierii poate fi găsit în e-mailul trimis de compania de curierat după ce comanda a fost preluată pentru expediere. Starea comenzii poate fi verificată în orice moment la adresa https://tracking.postabezhranic.cz/.
  • În ziua livrării, un curier vă va contacta prin mesaj.
  • Plata la livrare se poate face în numerar sau cu cardul, dacă șoferul are la el un terminal mobil.
  • Serviciul de asistență pentru clienți Fan Courier poate fi contactat la numărul de telefon 021 9336 în zilele lucrătoare, între orele 9.00 și 17.00.

Când va livra curierul coletul?

Veți vedea termenul actual de livrare în detaliile produsului sau în timpul finalizării comenzii în coșul de cumpărături. Livrarea se face de obicei în termen de 3-4 zile lucrătoare de la comandă.

Delivery to your address - GLS courier

Livrare la adresa dumneavoastră - GLS courier

Citește mai mult Citește mai puțin
29 Lei

Informații de bază

  • Comandase livrează în termen de 3 zile lucrătoare de la expediere, între orele 8:00 și 18:00.
  • În momentul în care comanda este acceptată pentru expediere, veți primi un e-mail de la compania de curierat cu un link pentru a urmări expedierea. Statutul transportului poate fi verificată în orice moment la adresa https://gls-group.eu/RO/ro/urmarire-colet.html?.
  • SMS-ul/e-mail-ul va conține, de asemenea, un link prin intermediul căruia puteți redirecționa transportul către unul dintre punctele de livrare GLS / cutii, la o altă adresă sau schimbați data de livrare într-o altă zi.
  • GLS suport pentru clienți poate fi contactat la +40 269 501 900 în zilele lucrătoare de la 8 la 18 .

Când va livra curierul comanda mea?

Puteți vedea data de livrare preconizată în detaliile produsului sau în timp ce finalizați comanda în coșul dumneavoastră. Livrarea se face, de obicei, în 3-4 zile lucrătoare de la momentul plasării comenzii.

Ați pierdut livrarea?

În cazul în care curierul nu ajunge la dvs. și nu conveniți cu acesta asupra unei livrări ulterioare, pachetul va fi programat automat pentru livrare în următoarele 2 zile lucrătoare. În cazul celei de-a 2-a încercări de livrare nereușite, pachetul este returnat automat la depozitul nostru.

Doručení na adresu  - Gebrüder Weiss

Livrare la adresă - Gebrüder Weiss

Citește mai mult Citește mai puțin
Resize supradimensionată
119 Lei

Informații de bază

  • Transportul pe palete pentru mărfuri supradimensionate sau excesiv de grele care nu îndeplinesc condițiile de transport standard.
  • Transportul gratuit pentru comenzi începând de la 500 lei nu se aplică în cazul coletelor supradimensionate care necesită transport pe paleți.
  • Anunț telefonic înainte de livrare și notificare cu 30 min. înainte de livrare.
  • Șoferul va descărca paletul lângă ușa de la intrare sau pe alee.
  • Comanda trebuie plătită în avans, nu este posibilă plata în numerar la livrare.
  • Serviciul de asistență pentru clienți Gebrüder Weiss poate fi contactat la numărul de telefon 0372678500 în zilele lucrătoare, între orele 8.00 și 16.00.

Când va livra curierul coletul?

Veți vedea termenul actual de livrare în detaliile produsului sau în timpul finalizării comenzii în coșul de cumpărături. Livrarea pentru comenzile supradimensionate se face de obicei în termen de 5 zile lucrătoare de la comandă.

Ridicare personală - puncte de livrare

Nu vreți sau nu puteți aștepta sosirea curierului? În acest caz, alegeți unul dintre cele aproape 10.000 de puncte de livrare

Ridicare personală - Packeta puncte pick-up și colectare colete

Ridicare personală - Packeta puncte pick-up și colectare colete

Citește mai mult Citește mai puțin
19 Lei

Informații de bază

  • Prin Packeta este posibil să trimiteți colete cu o greutate de până la 10 kg.
  • Pachetul va fi păstrat timp de 5 zile. Dacă nu ridicați coletul în acest interval de timp, comanda va fi returnată.
  • Puteți selecta Packeta în coșul de cumpărături în etapa "Livrare și plată". De pe harta punctelor de ridicare Packeta alegeți doar cele, care au pe ele o cutie. Cele fără cutie pot fi selectate, dar nu putem livra colete la acele puncte. Aici veți găsi, de asemenea, informații despre posibilitatea de a plăti cu cardul la punctul de ridicare selectat.
  • Veți fi informat în mod regulat cu privire la stadiul comenzii prin e-mail (odată cu primul e-mail veți primi un număr de urmărire, pe care îl puteți utiliza pentru a verifica în orice moment stadiul comenzii la adresa www.packeta.ro), prin SMS.
  • Veți primi un cod de ridicare prin e-mail și SMS de îndată ce coletul este disponibil pentru ridicare.
  • Puteți contacta serviciul de asistență pentru clienți al Packeta la numărul de telefon +40 316 300 402 în zilele lucrătoare, între orele 9.00 și 17.00.

Când va ajunge coletul la locul de ridicare?

Veți vedea termenul actual de livrare în detaliile produsului sau în timpul finalizării comenzii în coșul de cumpărături. Livrarea se face de obicei în termen de 3-4 zile lucrătoare de la comandă.

Osobní odběr

Colectie personala - Kulina România (Lemon Retail Park)

Citește mai mult Citește mai puțin
gratis

Informații de bază

  • Puteți parca comod chiar în fața magazinului.
  • Luni-Duminică: 9-21 hod.
  • Comanda de pe e-shop trebuie plătită înainte, nu este posibilă plata la magazin.
  • Când o să avem comanda la magazin o să primiți un SMS de confirmare.
  • Comanda Dvs. va fi pregătită la magazin pe durata de 7 zile după ce va fi trimisă confirmarea de ridicare.
  • Poși returna ori reclama produsul la magazin.

Când va fi comanda Dvs. pregătită la magazin

Veți vedea data curentă de livrare în detaliile produsului sau în timpul finalizării comenzii în coșul de cumpărături.

Unde ne puteți găsi?

Lemon Retail Park
Strada Popasului 110
077190 București - Voluntari, Ilfov
În caz, că folosiți transportul public, autobusul 416, 473 - stația Domus Stil
Telefon : +40 791 275 695

Informații suplimentare

Pot să urmăresc starea comenzii mele?

Da. Puteți verifica oricând starea comenzii dumneavoastră pe site-ul web al transportatorului. Veți primi de la transportator numărul de expediere, cu un link către adresa la care poate fi urmărit coletul, imediat ce îi predăm comanda.

Ce trebuie să fac în cazul în care coletul este deteriorat?

Vă rugăm să verificați cu atenție bunurile livrate atunci când le ridicați de la transportator.
Nu acceptați un colet care prezintă semne de deteriorare.
În cazul în care bunurile sunt deteriorate, chiar dacă ambalajul este intact, trebuie să informați echipa noastră de servicii pentru clienți cât mai curând posibil, iar aceștia vă vor ajuta să rezolvați problema.

info@kulina.ro
zilele lucrătoare 10:00-16:00

Doriți să returnați sau să reclamați bunurile?

JSuntem un magazin online premium și serviciile noastre premium sunt o normalitate. Acest lucru este valabil și pentru opțiunea de returnare.
La Kulina, puteți returna bunurile până la 60 de zile de la comandă, în loc de perioada legală de 14 zile.
Puteți returna bunurile gratuit prin DPD.

De comfortul dvs. la retur are grijă curierul DPD.

DPD

Informațiile complete privind returnările gratuite, le găsiți AICI.

Nu ați găsit ceea ce căutați?
Totul despre cumpărături KULINA