Eva Solo

Un design bun este totul. Aceasta este viziunea designerilor de la Eva Solo, care vă oferă un design elegant, scandinav și accesorii pentru bucătărie, casă, grădină, terasă și grătar. Întâlniți-vă cu prietenii, beți-vă ceaiul și îndrăgostiți-vă de interiorul dvs.
15 articole în total
Cană termos SILHOUETTE, 1 l, albastru, Eva Solo
Outlet
507 lei –27 %
369 lei
ES502881
Trifoi MAGNETIC, albastru, Eva Solo
177 lei –11 %
156 lei
ES530766
Sticlă termos 700 ml, albastru deschis, Eva Solo
249 lei –7 %
230 lei
ES567096
Carafă termos 1 l, cu capac izolator, bleumarin, Eva Solo
299 lei –7 %
276 lei
ES502804
Cană Caffe lungo, set de 2 buc, 330 ml, albastru, Eva Solo
127 lei –9 %
115 lei
ES501127
Carafă termos, 1 l, albastru, plastic, Eva Solo
304 lei –9 %
276 lei
ES502862
Sticlă termos TO GO, 500 ml, albastru, Eva Solo
177 lei –9 %
161 lei
ES505036

Eva Solo – povestea brandului, misiune și design

Cine a fost Eva? Istoria din spatele brandului

Eva Solo este o afacere de familie deținută de danezi, înființată în urmă cu peste 100 de ani de Kai Rohde Fog. Compania a fost numită după fiica directorului general Eva, iar în prezent este deținută de reprezentantul celei de-a patra generații a familiei - Jan Engelbrecht, fiul Evei. Primul design clasic al Eva a fost mașina de feliat pâine și carne din 1952, dar, pe măsură ce designerii companiei au urmărit dezvoltarea casei moderne, au început să creeze instrumente de bucătărie care nu numai că erau concepute pentru a ușura viața în bucătărie, dar erau și suficient de elegante pentru a putea fi expuse în bucătăriile open space, care au devenit populare în anii 1970.

În 1997, Eva a lansat o mică gamă de ustensile de bucătărie, care a devenit foarte populară. Gama a fost denumită Eva Solo, deoarece era compusă din produse "solo". Acestea s-au dovedit a fi un succes atât de mare și de durabil, încât în 2010 întreaga companie a fost redenumită Eva Solo. Astăzi, Eva Solo, cu sediul central situat chiar lângă Copenhaga, Danemarca, este cunoscută în întreaga lume pentru designul funcțional și de înaltă calitate al produselor sale.

Eva Solo misiune și valori

Compania își propune să furnizeze produse care emoționează, de înaltă calitate și inovatoare pentru casă - produse care exprimă personalitatea clienților lor, fiind în același timp inovatoare în ceea ce privește designul, funcționalitatea și alegerea materialelor. Cele patru valori fundamentale ale mărcii sunt: pasiunea, integritatea, inovația și perspicacitatea în afaceri, iar atunci când vine vorba de casele clienților săi, produsele Eva Solo trebuie să le facă viața mai ușoară și mai elegantă.

Produse Eva Solo – "Da, dar…"

În 1949, Eva a lansat un pulverizator de făină cu un capac care servea și ca storcător de citrice. Această dublă funcționalitate era o idee inedită și a fost promovată prin fraza "Da, dar...". Da!!! - Este un pulverizator de făină... dar este și un storcător de citrice! Astăzi, Eva Solo încă proiectează pentru a îmbunătăți casa modernă și pentru a face viața mai ușoară, valorificând la maximum fiecare produs, astfel încât acestea să fie nu doar frumoase și durabile, ci și funcționale.

Catalogul companiei nu include produse numai pentru bucătărie, ci și pentru sufragerie, living, baie și grădină și este format din trei mărci: Eva Solo (produse de zi cu zi pentru casă, categoriile de produse fiind: pentru gătit, servire, living și pentru exterior), Eva Trio ( ustensile de gătit, ustensile de bucătărie și porțelan care reflectă calitatea profesională pentru casă) și Eva (o serie de produse pentru coacerea și gătitul în cuptor: forme din silicon moale pentru pâine și prăjituri, tigăi de prăjit și forme de pâine cu un strat antiaderent SLIP-LET®).

Eva Solo designeri și modele

De-a lungul anilor, compania a stabilit relații de lucru strânse cu designeri și meșteșugari de renume. Unul dintre cei mai importanți designeri din istoria Eva Solo a fost duo-ul de designeri Tools condus de Claus Jensen și Henrik Holbæk, care au proiectat fiecare produs timp de 15 ani.

La sfârșitul anilor 1970, compania a colaborat cu faimosul designer Ole Palsby, care a proiectat ultima serie de oale și tigăi care acum formează marca Eva Trio. Aceste produse sunt cunoscute pentru designul lor distinctiv, pentru capacitatea lor de a fi amestecate și asortate, pentru calitatea lor profesională și pentru faptul că tigăile pot fi stivuite.

Eva Solo a lucrat, de asemenea, cu Thomas Pedersen și cu studioul de design ARDE - unul dintre cei mai importanți experți în design de mobilier din Scandinavia.

De-a lungul anilor, brandul Eva Solo a primit peste 200 de premii internaționale de design, printre care iF Product Design Awards, Good Design Awards, Red Dot Design Awards și Designpreis. Cele mai populare produse din gama Eva Solo sunt: