ETA
ETA – un brand tradițional cunoscut de toată lumea
ETA este un brand tradițional ceh și unul dintre principalii producători cehi de aparate electrocasnice mici. Dar a spune că ETA este popular este prea puțin spus, deoarece gradul de conștientizare spontană a mărcii ETA în rândul consumatorilor cehi atinge 96%! ETA oferă diferite aparate electrocasnice mici, cum ar fi:
- procesator-alimente
- blendere de mână și alte tipuri de mixere
- storcătoare electrice de citrice
- ceainice electrice
- grătare de contact
- toastere
- mașini de făcut pâine
- aspiratoare
- fiare de călcat
- produse de îngrijire a părului și multe altele
Cum a început totul?
Încă din 2007, ETA este deținută de grupul de investiții Benson Oak, dar a fost fondată în 1943 de un antreprenor, Jan Prošvic, care a început să producă fiare de călcat electrice în micul oraș Hlinsko, Republica Cehă.
În 1952, compania (care funcționa sub numele de Elektro-Praga Hlinsko, o întreprindere de stat) a început prima producție de aspiratoare în Republica Cehă. În 1996, numele companiei a fost schimbat în ETA, în conformitate cu marca comercială.
Pentru o perioadă de timp, la începutul anilor 2000, compania s-a orientat spre automobile și producția de componente pentru industria auto dar în 2008 a început să se concentreze în întregime pe aparate de uz casnic, subliniind devotamentul său față de locuințe cu un aspirator Onyx, cel mai bine vândut aspirator în 2009 în Republica Cehă.
În prezent, ETA continuă să fie un simbol al tradiției și al istoriei aparatelor de uz casnic cu design ceh și calitate cehă și este în continuare cel mai cunoscut producător de aparate de uz casnic din Republica Cehă.
Designerii din spatele ETA
Este adevărat că scopul electrocasnicelor practice ETA este de a ne face viața mai ușoară și munca în bucătărie mai rapidă și mai puțin dificilă. Cu toate acestea, ETA are grijă nu numai de calitatea și funcționalitatea produselor sale, ci și de stilul și designul lor.
În 1973 Stanislav Lachman, un designer de renume mondial a devenit designerul ETA pentru aparate electrocasnice. Printre cele mai cunoscute modele ale sale se numără un robot de bucătărie în formă de potir, un uscător de păr în formă de pistol cu laser și cel mai controversat fier de călcat ETA 211, cu cea mai mare suprafață de călcat din lume la acea vreme.
În 2009, cu scopul de a reînnoi brandul designerul Zdeněk Veverka care a lucrat la Škoda Auto sau Ford, câștigător a numeroase premii pentru design și șef al departamentului de design industrial și de produs la Universitatea din Boemia de Vest din Plzeň, a devenit primul designer permanent al mărcii desemnat oficial. Produsele au dobândit un design modern și atractiv, care se potrivește cu toate tipurile de interioare moderne.
Misiunea și valorile brandului ETA
ETA pune accentul pe calitatea produselor, designul modern, dezvoltarea de accesorii, soluții inteligente și - mai presus de toate - satisfacția clienților, iar misiunea companiei este de a fi în măsură să ofere o soluție completă pentru echiparea gospodăriilor clienților săi cu aparate electrocasnice mici.